Consiliul Local Baia Mare anunta inceperea procesului de recrutare si selectie pentru membrii Consiliului de Administratie
Cerinte :
Membru al Consiliului de Administratie:
· Minim 5 ani experienta in domeniul serviciilor de transport, inginerie, economie, juridic; Cunostinte economice si experienta in domeniul economic, contabilitate, de audit financiar.
· Minim 5 ani experienta in functii de conducere/coordonare proiecte in domeniu similar;
· Competente de management: etica si integritate, orientare catre obtinerea de rezultate, planificare si organizare, capacitatea de a lua decizii.
– Sã nu fie persoane incapabile, potrivit legii, ori care au fost condamnate pentru infracþiunile prevãzute in art. 6 din O.U.G. 109/2011
– Sã nu facã parte din mai mult de 5 consilii de administraþie ale unor regii sau societãþi comerciale
Cerinte comune:
· Studii superioare (tehnice/economice/juridice).
Criterii de evaluare:
· Experienta/expertiza in activitatea de administrare/management a/al unor intreprinderi publice profitabile sau a/al unor societati comerciale profitabile din domeniul de activitate a S.C. URBIS S.A.;
· Interviu.
Conditii de aplicare:
· Candidatii interesati sunt rugati sa transmita Curriculum Vitae, scrisoare de intentie impreuna cu o oferta tehnica si declaratia pe propria raspundere ca nu au suferit condamnari;
· Candidatii care indeplinesc cerintele prezentate mai sus, vor primi un raspuns in termen de 5 zile de la incheierea etapei de primire a aplicatiilor.
Candidatii interesati pot depune, transmitand pana la data de 14 Februarie 2013, documentele solicitate, in plic inchis la registratura unitatii. Pe plic se va mentiona: Aplicatie pentru Consiliul de Administratie / A NU SE DESCHIDE.